Ми цінуємо
наших клієнтів і прагнемо забезпечити максимально комфортні умови для покупок.
Якщо з будь-якої причини ви хочете повернути або обміняти товар, ми завжди
готові вам допомогти.
Умови повернення та обміну
Повернення товару належної якості
Згідно із статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», ви маєте право повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 календарних днів з дня отримання за умови, що:
- наданий чек або інший документ, що підтверджує
покупку;
- збережено товарний вигляд, упаковку, пломби та ярлики;
- товар не був у використанні і не має слідів зносу чи пошкоджень.
Повернення товару неналежної якості
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення суттєвих недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару чи повернення грошей. Істотним недоліком, згідно з п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів» вважається недолік, який унеможливлює або робить неможливим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин.
У разі виявлення дефекту товару, що виник не з вашої вини, ви маєте право на:
- безкоштовний ремонт;
- на заміну товару на аналогічний
(стаття 8 Закону України «Про захист прав споживачів»);;
- повернення сплаченої суми
Правила повернення
1. Зв'яжіться з нашою службою
підтримки за номером +38(095)7779732, або напишіть нам у Viber чи Telegram та опишіть проблему яка виникла з годинником.
2. Отримайте реквізити для відправки товару на сервісний центр.
3. Переконайтеся, що товар належним чином упакований, щоб уникнути пошкоджень під час транспортування та надішліть його нам.
4. В комплекті до повернутого годинника має бути гарантійний талон.
Відшкодування коштів
1. Повернення
оплати здійснюється протягом 14 робочих днів з моменту подачі заявки. У деяких
випадках термін проведення повернення може бути продовжено до 30 робочих днів,
якщо потрібна додаткова інформація.
2. Після
прийняття рішення про повернення ми ініціюємо процес повернення коштів згідно з
обраним способом оплати.
Важливі деталі
- У разі повернення товару належної якості клієнт несе витрати на
доставку.
- Якщо товар було повернуто з причин
неналежної якості, всі витрати на доставку покриває магазин.
- У поверненні товару може бути відмовлено у
випадках порушення умов повернення товару (наприклад, використання товару,
пошкодження упаковки).