Клієнту
Тема сайту:
+380957779732
Наша адреса
88000, м.Ужгород, Закарпатська область
Телефони
Графік роботи
  • Понеділок - п'ятниця
  • 9.00-18.00
  • Субота
  • 10.00 -15.00
  • Неділя вихідний
  • Замовлення на сайті Ви можете оформляти в будь-який час!
E-mail
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Повернення та обмін

 

Ми цінуємо наших клієнтів і прагнемо забезпечити максимально комфортні умови для покупок. Якщо з будь-якої причини ви хочете повернути або обміняти товар, ми завжди готові вам допомогти.

Умови повернення та обміну

Повернення товару належної якості

Згідно із статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», ви маєте право повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 календарних днів з дня отримання за умови, що:

- наданий чек або інший документ, що підтверджує покупку;
- збережено товарний вигляд, упаковку, пломби та ярлики;
- товар не був у використанні і не має слідів зносу чи пошкоджень.

Повернення товару неналежної якості

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення суттєвих недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару чи повернення грошей. Істотним недоліком, згідно з п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів» вважається недолік, який унеможливлює або робить неможливим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин.

У разі виявлення дефекту товару, що виник не з вашої вини, ви маєте право на:

        - безкоштовний ремонт;
        - на заміну товару на аналогічний (стаття 8 Закону України «Про захист прав споживачів»);;
        - повернення сплаченої суми

Правила повернення

1. Зв'яжіться з нашою службою підтримки за номером +38(095)7779732, або напишіть нам у Viber чи Telegram та опишіть проблему яка виникла з годинником.
2. Отримайте реквізити для відправки товару на сервісний центр. 
3. Переконайтеся, що товар належним чином упакований, щоб уникнути пошкоджень під час транспортування та надішліть його нам.

4. В комплекті до повернутого годинника має бути гарантійний талон. 

Відшкодування коштів

1. Повернення оплати здійснюється протягом 14 робочих днів з моменту подачі заявки. У деяких випадках термін проведення повернення може бути продовжено до 30 робочих днів, якщо потрібна додаткова інформація.
        2. Після прийняття рішення про повернення ми ініціюємо процес повернення коштів згідно з обраним способом оплати.

Важливі деталі

        - У разі повернення товару належної якості клієнт несе витрати на доставку.
        - Якщо товар було повернуто з причин неналежної якості, всі витрати на доставку покриває магазин.
        - У поверненні товару може бути відмовлено у випадках порушення умов повернення товару (наприклад, використання товару, пошкодження упаковки).